sobota, lutego 11, 2006

zimno, cicho
poszlam szukac jeziora...znalazlam losia.
zdziwieni spotkaniem o tak niezyciowej porze...postalismy...posapalismy chwile /czulam sie obserwowana/
i rozeszlismy sie kazde w swoja strone przeskakujac nocne cienie drzew
...hm cienie a moze raczej swiatlo w nocnym lesie mrrrr
wrocilam z wlosami siwymi od szronu
teraz herba z cytryna

dzisiaj zrobilam kolejna fotografie, fragmentu rzeczywistosci ,ulotnosci i jak to sie mowi gornolotnie -stanu swiadomosci?
taka mala, duza fotografia totalna, niemozliwa do eksponowania i trudna do ogladania..
zaczelam zbierac te stany swiadomosci kiedys kiedy jeszcze nie mialam aparatu
jak to sie mowi w oslo 'opcja ' jest niezla
fotografowanie bez aparatu
zobaczenie gotowego obrazu ktory jest jednoczesnie rzeczywistoscia i odkrycie w nim nowego znaczenia, intuicyjne przeczuwanie czegos czego w tym momecie nie jestem w stanie dalej przekazac...

zjezdzalismy z gory metrem do centrum ja , peter gabriel i norweskie rozwrzesczane malolaty w rozowych spodenkach i kozaczkach
zaparowane szyby ostre swiatlo
polecialo of these, hope
naprzeciwko usiadl ktos kto nie nalezal ani do mojego swiata a napewno nie do swiata norweskich kozaczkow..
nie mam pojecia kto to byl , wygladal na prawoslawnego popa ale to niewazne...
czarny kruk z dluga broda drewnianym krzyzem na piersi
popatrzyl na mnie swojim kruczym przenikliwym spojzeniem
dreszcz
w kacikach mial zamarzniete od mrozu lzy
nie byl z tad ... nasycony mistyczna czernia

minolta zostala w torbie

fotografie chowam gleboko
ciiii
hm

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

oj fajnie sie tak czasem ponudzic...naturka i w ogole świerze powietrze czlowiek dotleniony ,ale po co to sie zaraz smucic pani ma-kotowa?

1:34 AM  
Blogger makot said...

'uprzejmnie donosze'
ze ma kot wcale sie nie smuci
i zwraca sei z prozba
do anonimusa zeby sie sam dotlenil
to nie zdrowo w nocy tak przy kompie...

1:47 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a co racja to racja...sie dotlenia ja ostatnio tylko ino nie tym co trza.

8:45 PM  
Blogger makot said...

no widzi to niech on idzie spac i nie jara tyle
ja na 2 bibe dzis czyli cd pierdol

11:36 PM  

Prześlij komentarz

<< Home