poniedziałek, lutego 06, 2006

...waz mnie zwiodl i zjadlam...













10 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

ja też chcęęęęęęęęę....fajny ten wąż

10:26 PM  
Blogger makot said...

co jab co by sie zjadlo?
Ty masz odpowiednie imie a ja z mojim to moge tylko pokutowac

10:46 PM  
Anonymous Anonimowy said...

...a jednak cyfra:)

11:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

bombka

12:17 AM  
Blogger makot said...

dobra peha mam do Ciebie wielka sprawe jak bys mial czas bo gg mi padlo tera- jutro prosze jesli mi mozesz kilka wskazowek udzielic

1:39 AM  
Anonymous Anonimowy said...

ja tez mam niezłe imiona magdalena na 3 . a na 2. maria - podoba mi sie , nie ma co! a w ogole idz mi precz z jakas pokuta!!przestan !
(ok , no moze czasem sie przydaje troche pocierpiec , ale bez przesady) a w ogole to mi sie nie podoba ze ty zawsze wiesz ze to ja!
ha!

11:53 AM  
Blogger makot said...

bo podobno jestem czarownica

12:48 PM  
Anonymous Anonimowy said...

rozbieraj sie,bedziemy sie cauowac!

2:07 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ah tak jesli czarownica to w porzadku .
masz buziaka ( i nie musisz sie rozbierac..hihi) :*

11:10 PM  
Blogger makot said...

dzien zboczencow , czemu nie:)? sie zastanawiam jaka kolejna scena z genezis sieknac...hm

1:14 AM  

Prześlij komentarz

<< Home