piątek, lutego 03, 2006

kurde gniew i zal
kolejny raz zapomnialam ze mysli zadko sa czarne albo biale, jasne jestem dziecinna dzikuska ,zolza ale nie bede psem kiedy jestem kotem do kuwy nedzy....jedna z wielu geb ktore sie naklada zeby nie zostac zranionym
noz w wodzie noz w plecach nie ma znaczenia gdzie ! noz to noz- coby tak kurewsko zafilozofowac
ludzie sie spiesza ze wszystkim po cholere sobie ufac to loterja
lepiej nie miec czasu zeby kogos poznac to za duza odpowiedzialnosc za duzo cennego czasu
piedole ten system mam 'zajebiste' doswiadczenie w byciu upokozona wiec lepiej pozostac kotem zwierze nie upokozy czlowieka bo nie gra w szachy
dobra juz sobie pokurwowalam i sie wyzylam
jutro pewnie wywale to z tej tablicy ogloszen duszpasterskich bo nie wypada...sie tak rozbieac
sie dziecko spalilo idzie spac
no i chuj-jak to sie mowilo w naszych kregach zeszlego czasu

ah gdziez sa niegdysiejsze sniegi...




droga do samotni

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ta droga pedzil tez frodo z pierscieniem,moowie ci.

1:37 AM  
Blogger makot said...

a ja za nim ze sklebionymi myslami
To jest moje ulubione zdiecie...

4:22 PM  
Blogger makot said...

ojej fakt do tego z prakticiiiii - z charakterystycznym zawinieciem katow klatki
ojej

4:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Home