poniedziałek, lutego 06, 2006


w krainie liliputow

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

arek to,olka,shrek?;)Kto to do jasnej anielki?

6:39 PM  
Blogger makot said...

e to taki zabalsamowany liliput nie widac?
kurde mam goraczke od 3 dni pierdolca dostaje

10:03 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ale klamie ta magda! wcale goraczki nie ma, tylko sobie wymyśla. cieknie jej z nosa, a ona juz by chciala umierac :P

11:43 PM  
Anonymous Anonimowy said...

No dokladnie..tak samo jak ty zmyslalas za moich jeszcze czasoow,hi:P

12:14 AM  
Blogger makot said...

akurat no jestem chipochondryczka czy jak to sie pisze ale naprawde mam odlot i czuje jak mnie zimny pot oblewa coby dramatycznie bylo

12:31 AM  
Anonymous Anonimowy said...

spadaj zeta na kotleta :P

9:41 PM  
Anonymous Anonimowy said...

olu,musisz nad reflexem troszq popracowac.a tak w ogoole to masz jakies powiklania po tej fikcyjnej angince?:))
zarcix

1:16 PM  
Anonymous Anonimowy said...

reflex to moje drugie imie:)

10:35 PM  

Prześlij komentarz

<< Home