środa, kwietnia 12, 2006

bylam w mafii

14 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

super,a ja w mięsnym po kawalek wątrobki i kiszonki.

11:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a ja byłam bosem maćkowej. oj działo się działo... no i się też wygrało. cwaniactwo we krwi :)

12:18 AM  
Blogger makot said...

ble niedobre mi blee

3:46 AM  
Anonymous Anonimowy said...

o widze ze sie tu ktos anonimowo pode mnie podszywa ...magda protestuje - ja jestem u siostry, znowu wakacje , a co tam !
pozdrawiam goraco ....ale ta mafia to co , knajpa moze w ktorej pracujesz?

11:28 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Niedlugo popracujemy nad Twoim za dlugim jezykiem - szef

3:23 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja byuam na boulodromie,juz hightime maćki.zostawcie to nudne oslo,come to me.

6:17 PM  
Anonymous Anonimowy said...

jakie tam nudne! tu jest cudownie! i w porównaniu z poprzenim semestrem dzieje się trzy razy więcej.

7:01 PM  
Blogger makot said...

te ewa no ja nie wiem kto sie pod Cie podszywa. jestes w angli?mafia to mafia kiedys Cie wciagne.

james dzieki:)

ale dzien

9:51 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no jak to nie wiesz ?! to co ty w tej mafii báki sobie zbijasz jednym slowem , pieknie. oj kariery to ci nie wroze zbyt swietlanej ...hihi.

1:25 AM  
Anonymous Anonimowy said...

a moze sama jestem sobie winna ? taka niby tajemnicza chce byc a i tak mnie zawsze wyczaisz..chyba sie zaczne podpisywac...ale jeszcze nie tym razem.

ps. ano jestem w anglii a co mam sobie nie byc :) pozdrawiam

1:28 AM  
Anonymous Anonimowy said...

olka nie wariuj i nie przesadzaj z tym cudnie,pieknie,bo sie ino posikasz. Cudnie,ze sie wiecej dzieje,ale i tak niedlugo wam sie skonczy;>buziaki

12:05 AM  
Anonymous Anonimowy said...

o moje posikanie się nie martw, bo mam wytrzymały pęcherz. a jest cudnie, pięknie i wogule i będę to mówić tak długo jak mi się podoba. a że się skończy... niekoniecznie. zacznie się kolejne 'cudne, piękne i wogule'... jak nie tu to gdzieś indziej

1:16 AM  
Anonymous Anonimowy said...

fiu fiu maćku,to powiedziałaś co wiedzialaś.idz lepic bauwana i jaj doglądać;)

1:41 PM  
Blogger makot said...

jaja jaja jaja jaja aja kupa

8:29 PM  

Prześlij komentarz

<< Home