niedziela, kwietnia 02, 2006


hjg c4wetgc lqune cevfka KRG C ZB,SRUY uey cskjj niol[
kknrewq
fkyt ioer

3 2 1 pal
halo mitu szaro
szaromitu mitu tu niemaaa mitow
wroclaw wryyyyy

kot sie rozmyl

bzradnosc?

tu nie mozna siedziec na dachu jak na grabiszynskiej i ogladac kominow
halo mi tu szaro!!!

'trawy tez nie ma ...
tylko pada sieg...
rok temu byla samotnia ...obiazd z kolaczkiewicz.. lubiaz
ukradli aparat ...
oj dziecko sie nie wroci na wiosne , na sepolno mazurkowo jajeczne

ze schodamina ktorych o tej porze przesiadywaly juz tramwaje wygrzewajace nozki na sloncu
tesknie ..choc...

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

widze czubku, że beze mnie to tam odlotu dostajesz :P spokojnie, za pare dni tesknota za Wrockiem odejdzie w niepamiec :)))

11:48 AM  
Blogger makot said...

czubku czubku odrazu...no a wiesz ze koledzy sie obrazili chyba ze tylko 1? hm odezwij sie na gg

1:06 PM  
Anonymous Anonimowy said...

oj 'halo, mi tu szaro' jest genialne...
a jak na zywo brzmi....

5:43 PM  
Anonymous Anonimowy said...

i smutno mi bosze

7:08 PM  
Anonymous Anonimowy said...

mi tu tez szaro i smutno , a wiosny w tym roku mam serdecznie dosc ,o zgrozo ,dziala na mnie przygnebiająco ...a ten ch... caly zdrowy i zadowolony z siebie jak jasna cholera...kurcze, no! pomoz kot

8:53 PM  
Blogger makot said...

jedyne co tkwi w mojim pust aku ku ku

zasada nr 1 pasujaca do wszystkiego
olac system!= olac ch

1:15 AM  
Blogger makot said...

znalazlam dzis cos co zgubilam dawno dawno dawno
szkoda ze nie wczesniej moze bym zrozumiala moze bym sie tak nie podpalala jedna zapalka za druga
a teraz nie zostalo juz nic

12:49 PM  
Anonymous Anonimowy said...

hm...czasem wiem o czym mowisz ale to trudne jest

ps. lepiej pozno niz wcale i nie warto sie spalac. mimo wszystko

6:05 PM  

Prześlij komentarz

<< Home