czwartek, sierpnia 31, 2006

6 c

13 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

jor pregnant?

11:18 PM  
Blogger makot said...

nie widac?

11:22 PM  
Anonymous Anonimowy said...

aha

12:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

rany, co to? czapka pilotka? :D kiedy mi wyślesz karte z tego Piździałkowa? hę? ;)))

4:34 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A tak w ogóle to poznałam Cię po torbie ;)

4:37 PM  
Blogger makot said...

no wiesz 6 stopni plus polnocny wiatr rowna sie masakra
mam na sobie po 3 warstwy
a gruba jstem czy tak czy siak
i karke wyslalam tydz temu jola wracam 12

12:15 AM  
Anonymous Anonimowy said...

jestes aniolem zaglady czy zwiastunem dobrej nowiny dla tej nieszczesnej farmy? skrzydla upchalas pod kombinezonem - to jasne - ale co jest w ta torba!!??

12:45 AM  
Anonymous Anonimowy said...

witam w klubie mada nizle sie krylas

2:52 PM  
Anonymous Anonimowy said...

No no,mi tez sie przytylo,zatem wracaj do PI moja ty Sigmo;)

6:57 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Hahahaha.. this picture is so cool queen...;)

wiew mine;) www.hmmsss.blogspot.com

9:24 PM  
Anonymous Anonimowy said...

aaaaaa, mam karte z Islandii, mam kartke z Islandii :DDDD dzię-ku-jęęęę :D

10:42 PM  
Anonymous Anonimowy said...

buhehe, jak angielski lotnik z "allo allo"

7:09 PM  
Anonymous Anonimowy said...

magdalena sputnik

10:33 AM  

Prześlij komentarz

<< Home