niedziela, stycznia 22, 2006

ma-kot ma bloga i jest to jakas ciezka masakra

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

no nie wiem nie wiem magda, czy taka masakra, a ciezka to juz na pewo nie. całkiem niczego sobie ten twoj blog. oj ja to sobie myśle ze chocby nie wiem co, to cos wykombinuje i cie odwiedze w tym Oslo ( a co- moze zdam to zasrane sredniowiecze, alimenty wpadna hehe :) buziaki .

9:52 PM  
Blogger makot said...

Panno Ewo czy to Ty bo ja kurde tera bez gg jestem bo mi padlo noi i sie zalalam kurde tuborgiem - piwo 1,2 procent hih sila sugestii? hihi

3:09 AM  
Anonymous Anonimowy said...

a owszem,to ja - we wlasnej osobie, choc nie wiem czy we wlasnej...strasznego mam dzisiaj wkurwa ( wybacz wulgaryzm)i w ogole kiepski dzien
piwoooo...o rety tez o tym rozmyslam albo wino za mna strasznie chodzi , ale czy to nie bedzie alkoholizm..chyba troszke. coz .pomysle.(chyba nie warto bo jestem tak zrypana ze zasne w 5 sekund:)

8:32 PM  
Blogger makot said...

kurde wczoraj sie tak wstawic 2 piwami to ja nie wiem ... najlepszy byl powrot bo wracalismy na piechte bylam strasznie glodna i w pewnym momeci epoczulam ze nie mam sily isc dalej polozylam sie na drodze jak zuk haha oni cos wsypuja do tego piwia albo co? obrzydliwe jest...boshe co to byla za impra napastowali nas jacys dziwni faceci w stylu"ona by chciala do trojkata" dziwny kraj dziwny...kurde ide spac. ..jak tam Twoj surresalistyczno ekspresyjny grzyb?

10:47 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja to wczoraj mialam taki chu-jowy dzien ze mi sie nawet nei chce opowiadac. a dzisiaj w indeksie 1. wpisik - hihi:) smerfeta to jednak ma złote serce.takze dzisiaj w koncu jakas imprezka. umowilam sie z kolega, niezly głupol z niego ale tez ma zlote serce a poza tym nie mam z kim sie nawet napic , to co bede wybrzydzac. trzym sie madziara i wez nie rob wstydu , pokaz im jak sie pije.hahaha

2:48 PM  
Blogger makot said...

haha chyba jak sie pali...gratuluje smerfety
ty baske wyciagnij na piwo a i wyslij mi swoj analogowy adres

4:50 PM  

Prześlij komentarz

<< Home